De datum voor het activeren van de cheque is opgeschoven
Op donderdag 15 juni zijn weer de Ede Doet cheques verstuurd! Helaas hebben enkele huishoudens de nieuwsbrief later ontvangen. Door een fout zijn ongeveer 1500 cheques niet bezorgd in Ederveen en een klein deel in Lunteren. Wij vinden dit erg vervelend en we geven graag iedereen voldoende tijd om de cheques in te zamelen. Daarom schuiven we de uiterlijke datum om de cheque te activeren op naar donderdag 3 augustus.
Veel succes!
Heb je vragen over het activeren van de cheque? Kijk bij veelgestelde vragen.
Nieuwsbrief
Houd mij op de hoogte van:
Privacy instellingen
Privacy instellingen
Update privacyverklaring
We hebben onze privacyverklaring geüpdatet.
Als u verder wilt gaan, moet u akkoord gaan met de nieuwe privacyverklaring en een keuze maken uit de volgende opties:
Je bent nu uitgeschreven voor de e-mail:
Per ongeluk uitgeschreven? Jezelf opnieuw inschrijven
Je bent nu ingeschreven voor de e-mail:
Per ongeluk ingeschreven? Jezelf uitschrijven
Account aanmaken
Inloggen
Fijn dat u mee wilt doen aan Ede Doet! Om dit te kunnen doen heeft u een account nodig en moet u ingelogd zijn.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Initiatief aanmelden
Om een initiatief aan te melden, moet je eerst inloggen met je account of een account aanmaken.
Inloggen
Ik heb nog geen account
Aanvullende gegevens nodig
Je hebt nog niet alle verplichte persoonsgegevens ingevuld om een initiatief aan te kunnen melden. Wij missen nog jouw adres en/of telefoonnummer.
Je account is aangemaakt!
Je kunt nu inloggen met je e-mailadres en opgegeven wachtwoord.
Je kreeg van ons een e-mail ter bevestiging van het aanmaken van je account.
Heb je geen mail ontvangen? Wellicht is het mailtje dan in de spam/junk map gekomen.
Is dit ook niet het geval? Neem dan even contact met ons op via 0318 24 01 18