Vul nu nog eenvoudiger jouw begroting in

7 september 2017

Ede Doet maakt het je graag zo eenvoudig mogelijk om jouw activiteit aan te melden. Daarom is er een update gemaakt! Deze vind je bij stap 2 (benodigdheden) van een initiatief aanmelden. Wat houdt het in? Naast alle benodigdheden zet je nu ook alle inkomsten overzichtelijk op een rij. Denk hierbij aan verwachte inkomsten, zoals eigen bijdragen van deelnemers voor lunch en entree bijvoorbeeld. Deze inkomsten worden automatisch door ons verrekend met het bedrag dat bij de benodigdheden is ingevuld. Zo wordt het in een overzicht duidelijk welk bedrag je nodig hebt voor jouw initiatief en dus op Ede Doet gaat sparen!

Zo werkt het
Om een initiatief aan te melden vul je eerst de algemene gegevens in bij stap 1: Het initiatief. Vervolgens ga je naar stap 2 waar je de benodigdheden en de mogelijke inkomsten invult.
Vul bij ‘benodigdheden’ alle kosten in die je verwacht te maken voor jouw initiatief. Vervolgens vul je bij ‘inkomsten’ alle gelden in die je vooraf verwacht te ontvangen buiten Ede Doet om. Denk aan eigen bijdragen van deelnemers of andere sponsoren. Organiseer je bijvoorbeeld een buurtfeest waar alle deelnemers € 5,- voor inleggen, dan geef je dit bij inkomsten aan. Let op! Vul hier alleen bedragen in als je inkomsten voor je initiatief hebt buiten Ede Doet om.
Zodra alle kosten netjes zijn ingevuld, verrekent Ede Doet automatisch de inkomsten met de benodigdheden. Dit wordt het bedrag dat je uiteindelijk via de site gaat sparen. Een overzicht van het benodigde bedrag en jouw inkomsten is ook zichtbaar bij de donaties op jouw initiatievenpagina.

Heb je vragen over het invullen van de inkomsten? Neem dan contact op met de helpdesk via 0318 24 01 18 of info@ededoet.nl.

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

0318 24 01 18

info@ededoet.nl

Je kunt ons ook bereiken via
Whatsapp!

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:



Deel deze pagina

Vertel je buren over Ede Doet