Opfleuren Binnentuinen de Pleinen

De Binnentuinen en het balkon van de Pleinen zijn opgefleurd! 

Bewoners van de Pleinen, mantelzorgers van onze bewoners, vrijwilligers en medewerkers van de Pleinen genieten op deze plekken van ontmoeting, van de buitenlucht en de bloemen en planten. 

We zijn blij dat we dit dankzij Ede Doet en iedereen die zijn cheques doneerde mogelijk hebben kunnen maken! 

Initiatief uitgevoerd
8 juli 2021
Organisator
Els Demoed
Locatie
Woonzorgcentrum de Pleinen van Vilente
Opgehaald bedrag
€ 315,35

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

0318 24 01 18

helpdesk@ededoet.nl

Je kunt ons ook bereiken via
Whatsapp!

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:


Aanvinken om belangrijke informatie over ededoet te ontvangen.
Aanvinken om informatie over nieuwe initiatieven van ededoet te ontvangen.

Privacyverklaring

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens verwerkt worden zoals beschreven in de privacyverklaring versie 1.1.

Deel deze pagina

Vertel je buren over Ede Doet