De dag waar we lang op hebben gewacht

Op zaterdag 21 augustus was het weer ons goed gezind, en konden we sinds lange tijd weer een gezellige middag organiseren.

Wat achteraf heel goed is gelukt, met een lekker frietje en een snack of zelfs 2, het smaakte weer voortreffelijk, en het was reuze gezellig,

Jaap Groeneveld heeft ervoor gezorgd dat we op de achtergrond naar een gezellig stukje muziek konden luisteren.

We hopen dat we binnenkort weer elke week bij elkaar kunnen komen voor een gezellige middag, onze senioren hebben dat echt gemist.

Dank aan alle sponsoren die ons de voucher hebben gedoneerd.

 

Initiatief uitgevoerd
21 augustus 2021
Organisator
Nely van Soest
Locatie
Appartementencomplex Cornélie
Opgehaald bedrag
€ 980,00

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

0318 24 01 18

helpdesk@ededoet.nl

Je kunt ons ook bereiken via
Whatsapp!

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:


Aanvinken om belangrijke informatie over ededoet te ontvangen.
Aanvinken om informatie over nieuwe initiatieven van ededoet te ontvangen.

Privacyverklaring

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens verwerkt worden zoals beschreven in de privacyverklaring versie 1.1.

Deel deze pagina

Vertel je buren over Ede Doet